تبلیغات محیطی در استان البرز و کرج
پیشـــانی شهــــر جای معرفـــی شماست
هیچ کس نمی تواند بیلبوردها یا تبلیغاتی که روی بدنه ی تاکسی ها یا روی کیوسک های تلفن به نمایش درآمده اند را خاموش کند.
از مهمترین مزیت های تبلیغات محیطی آن است که برخلاف دیگر روش های تبلیغاتی، نیازی ندارند که برای نمایش از کاربران کسب اجازه کنند.
کاربر چاره ای جز دیدن پیام شما ندارد !!!
انواع تبلیغات محیطی
تبلیغات ترانزیت
روی وسائل نقلیه مانند اتوبوس، تاکسی، مترو، قطار مسافربری
مبلمان شهری
در نزدیکی محل عبور عابران پیاده و مراکز خرید
بیلبوردهای نمایشی
بیلبوردهای نمایشی و پوسترهای دیواری در اندازههای بزرگ
پوسترهای دیواری
مایشگرهای دیجیتالی، تزئینات سهبعدی
تبلیغات در مراکز خرید
نمایشگرهای مراکز خرید
ارائه تبلیغات محیطی در تمامی استان البرز و کرج
راستش را بخواهید، تبلیغات مانند قرص تلخی است که برای سلامت و بلوغ کسب و کارتان، مجبور به نوش جان کردنش هستید. همه ما توسط تبلیغات احاطه شدهایم! تبلیغاتی که بعضا مورد بی توجهی ما قرار میگیرند اما همچنان در معرفی کسب و کارها به مخاطب، قدرت دارند. برگ برندهای به نام «خلاقیت»، مهمترین دلیلی است که جذابیت تبلیغات پربازده را توجیح میکند. احتمالا خلاقانهترین ایدهها را در تبلیغات محیطی و زیرمجموعههای آن دیدهاید. این سبک تبلیغاتی که قطعا از قدیمیترین روشها محسوب میشود، از طریق عناصر فیزیکی و بصری، توجه کاربر را به خود جلب میکند. شاید تا حالا هزاران تبلیغات بنری و بیلبوردی را در سطح شهر دیده باشید، اما کدام یک در جلب توجه شما موفق بودند؟ مخاطب ناگزیر است که تبلیغات را ببیند اما این که نظرش را جلب کند یا نه، به هنر شما در بکارگیری ایدههای خلاقانه و جذاب بستگی خواهد داشت.
با تبلیغات محیطی آشنایی دارید؟
تبلیغات محیطی به خصوص تبلیغات بنری، به شما اجازه میدهد که مشتریان بالقوه خود را که در خارج از منزل تردد دارند، به مشتریانی بالفعل تبدیل کنید. در واقع تلاش همه صاحبان کسب و کار برای دیده شدن محصول یا خدمتشان در محیط شهری و غیر شهری، به تبلیغات محیطی منجر میشود. مطمئن باشید که رونق بسیاری از مشاغل، با تبلیغات درست افزایش مییابد و مشاغلی که هیچ اعتقادی به تبلیغ ندارند، به مرور به مهرهای سوخته تبدیل خواهند شد.
بررسی را از کسب و کارهای نوپای اطرافتان شروع کنید؛ چند درصد از چنین مشاغلی، موفقیتشان را مدیون تبلیغات درست هستند؟ مشاغل تازه نفس، بودجه و توان مالی بالایی برای پرداخت تبلیغات گران قیمت ندارند. آنها به دنبال راه حلی هستند که با هزینه معقول، بازده درخور توجهی را به نمایش بگذارد. در واقع مجبورند در مدیریت هزینهها، کمی مته به خشخاش بگذارند و محتاط عمل کنند.
در نهایت، تبلیغات محیطی، پیشنهاد خوبی برای آغاز پروسه تبلیغات هستند. بیلبوردهای شهری، بنرها و انواع تابلوهای موجود در سطح شهر شیوههای ارزان قیمت تبلیغات محیطی به حساب میآیند.
به بازده تبلیغات محیطی و بنری امیدوار باشیم؟
بازده تبلیغات، به تاثیرگذاری تبلیغ بستگی دارد و تاثیرگذاری نیز وابسته به فاکتورهای متعدد است. با این حال، در هیچ شرایطی جای نگرانی نیست. حتی اگر توجه صد در صد مخاطب به تبلیغ شما جلب نشود، وقتی بارها برند و محتوای تبلیغاتی شما را ببینید، به صورت ناخودآگاه احساس آشناپنداری در ذهنشان تقویت میشود.
اگر با استفاده از ابزارهای در دسترس و ایدههای خلاقانه، موفق شوید که مخاطب را میخکوب آگهی خود نمایید، میتوانید به بازده مورد انتظارتان امیدوار باشید. اگر جلوه تبلیغ جذاب باشد و پس از جلب توجه، پیام مفید و واضحی به مخاطب برساند، در این میدان رقابت، خود را برنده تصور کنید.
در نظر داشته باشد که بیش از نیمی از مردم به صورت روزانه در سطح شهرها تردد دارند و با احتمال بسیار بالا با انواع تبلیغات شما روی تابلوها، ناوگان شهری، بیلبوردها و غیره روبرو میشوند.
چطور اثرگذاری تبلیغات محیطی را افزایش دهیم؟
ریش و قیچی دست شماست. همه چیز به استراتژی شما بستگی دارد. اگر میخواهید بازده تبلیغات محیطی را نسبت به هزینهای که میپردازید افزایش دهید، بد نیست از راهکارای زیر کمک بگیرید:
باید ارتباط برقرار کنید
از معجزه تجربههای طلایی مشاوران تبلیغاتی غافل نشوید. مشاوران خبره، راه و چاه ارتباط تاثیرگذار با مخاطب را به شما آموزش میدهند و این ارتباط دو طرفه را تسهیل خواهند کرد. تبلیغی که در برقرار کردن ارتباط با بیننده دست و پا شکسته عمل کند، صاحبان کسب و کار را به نتیجهای نخواهد رساند.
اطلاعات و معلومات مخاطب را در نظر بگیرید
درک مخاطب را برای تدوین تبلیغ جدی بگیرید؛ سن و سال، فرهنگ، شعور اجتماعی، علایق و خیلی معیارهای دیگر در اطلاعات و معلومات مخاطب اثر مستقیم میگذارد. با توجه به این جامعه هدف شما را چه افرادی تشکیل میدهند، اقدام به طراحی و تدوین تبلیغ نمایید.
بیبرنامه جلو نروید
یکی از دلایلی که آمار تبلیغات بدون بازخورد را افزایش داده، همین پیشروی بدون برنامه است. گول وعدههای وسوسه انگیز برخی شرکتهای تبلیغاتی را نخورید. بعد از چند جلسه مشاوره حضوری و بررسی استراتژی تبلیغاتی شرکت مورد نظر، برای عقد قرارداد اقدام کنید. در غیر این صورت، آستینها را بالا بزنید و پس از مطالعه و تحقیق، یک برنامه جامع برای تبلیغاتتان تهیه کنید.
یک طراح گرافیک حرفهای، دست راست شماست
به دنبال طراح گرافیکی باشید که در به تصویر کشیدن ایدههای ذهنی شما توانا باشد. این قابلیت در کنار ذوق هنری و روحیه خلاق، باید در یک طراح گرافیک خاذق وجود داشته باشد. پیروی از الگوهای تکراری توسط طراح، علاوه بر این که نتیجهای به دنبال نخواهد داشت، بلکه هزینه تبلیغات شما را نیز به هدر خواهد داد.
از تکرار بدون تغییر طرح تبلیغی بپرهیزید
تکرار تبلیغ در سطح شهر ایده بدی به نظر نمیرسد اما اگر با طرح تبلیغی یکسان و بدون هیچ تغییری باشد، شما را به چنگال «نادیده گرفتن تبلیغ از سوی مخاطب» گرفتار میکند. اگر تبلیغ بنری یا بیلبوردی خود را در قسمتهای مختلف شهر تکرار کنید و در هر قسمت، یک طرح جدید را به کار بگیرید، مخاطب را نسبت به تبلیغ خود کنجکاو خواهید کرد.
انواع تبلیغات محیطی، متنوع و کارآمد!
تبلیغات محیطی یکی از رسانههایی است که برای تبلیغات در اختیار شما قرار میگیرد. به واسطه هزینه مقرون به صرفه و بازخورد خوبی که از خود بر جای گذاشته، نظر صاحبان مشاغل را به خود جلب کرد. خوشبختانه تبلیغات محیطی انواع و اقسام متنوعی دارد که در ادامه، به معرفی روشهای مشهور آن میپردازیم:
تبلیغات بیلبوردی
بیلبوردها به اندازه کافی برای نگاهتان آشنا هستند. این تابلوهای غول پیکر با ابعاد مشخص، قادر به پوشش سطح وسیعی از دید شما خواهند بود و به واسطه همین ویژگی، محبوبیت و بازدهی خوبی دارند. طبق قانونی نانوشته، از محتوای تبلیغاتی بیلبوردها برای پویش تبلیغات سراسری (کشوری) استفاده میشود اما در برخی شرایط، میتواند برای مخاطبان یک جغرافیای خاص یا یک منطقه نیز به کار گرفته شود.
تابلوهای دیجیتالی
مشاهده محتوای زنده و متحرک در یک تابلوی دیجیتالی، واقعا جذاب است. این جذابیتی است که به لطف پیشرفت تکنولوژی در اختیار ما قرار گرفته و این روزها لقب محبوبترین روش تبلیغات محیطی را به خود اختصاص داده است. این نمایشگرهای دیجیتال در ابعاد و انواع مختلفی وجود دارند و میتوانند به اندازه تابلو کوچک باشند یا به اندازه یک بیلبورد دیجیتالی بزرگ شوند.
پوسترهای دیواری
هزینه تبلیغات بیلبوردی کمی بالاست ولی اگر طراح گرافیک شما یک طرح بینظیر با ابعاد بیلبورد دارد، پوسترهای دیواری گزینه جایگزین خوبی به نظر میآیند. پوسترهای دیواری قابلیت نصب در هر موقعیت مکانی را ندارند اما در فضاهای خاصی که توسط شهرداریها در نظر گرفته شده، بدون هیچ محدودیتی نصب میشوند.
تبلیغات ترانزیت
وسایل نقلیه عمومی به طور دائم در سطح شهر در حرکت هستند و میتوانند محتوای تبلیغاتی را در نقلط مختلف و پرتردد جابجا کنند. در واقع اتوبوسها، متروها و تاکسیها اصلیترین مهرههای ترانزیتی برای مقاصد تبلیغاتی هستند و با بازده نسبتا بالا، کسب و کار، محصول یا خدمات شما را به مخاطب معرفی میکنند.
نقاشی تبلیغاتی روی اتوبوسها، پوسترهای داخل مترو یا دستگیرههای حاوی تبلیغ در وسایل نقلیه جمعی، از جمله همین تبلیغات ترانزیت خواهند بود.
سمپلینک
تبلیغات سمپلینگ را به عنوان یکی از جذابترین و مهیجترین تبلیغات محیطی بشناسید. در واقع اگر شما صاحب کسب و کاری باشید که یک محصول خاص تولید میکند، میتوانید ماکتی جذاب و خلاقانه از محصولتان بسازید و با این کار، از نظر هیچ بینندهای جا نمانید. اگر این روش تبلیغات محیطی را اصولی و خاص پیاده کنید، بازدهاش فوق العاده است. چند نمونه از این سبک تبلیغاتی را دیدهاید؟
لمپوست بنر
اگر از لحاظ مالی در مضیقه هستید اما نمیتوانید از معجزه تبلیغات محیطی به نفع کسب و کارتان صرف نظر کنید، لمپوست بنر ناجی شما از این تنگنای مالی است. یک نوع تبلیغات محیطی خوش قیمت که در مقایسه با دیگر المانهای تبلیغاتی، شدیدا مورد توجه کسب و کارهای خرد قرار دارد.
نقاشیهای سه بعدی
غیرممکن است که تماشای یک نقاشی سه بعدی درست و حسابی، شما را میخکوب خود نکند! جلوه زنده و طبیعی این گونه نقاشیها قبل از هرچیز حیرت شما را بابت هنر نقاش یا طراح برمیانگیزد و سپس محتوای تبلیغاتی را با هیجان بالاتری به شما تزریق خواهد کرد. با این گونه استیکرهای تبلیغاتی یا نقاشیهای سه بعدی، در کف برخی پیادروها و روی دیوارها برخورد میکنید. با عناصری همچون هنر و خلاقیت در این روش تبلیغاتی، به راحتی بیننده را تحت تاثیر قرار دهید.
مزایای تبلیغات بنری یا تبلیغاتی محیطی
هر روش تبلیغی که انتخاب کنید، مزایا و معایب منحصر به خودش را دارد و در مورد بازده دقیق آن، هیچ ضمانتی موجود نیست. این که شما چه توانایی مالی دارید، کدام جامعه هدف را زیر نظر گرفتهاید و منتظر چه بازخوردی هستید، فاکتورهایی هستند که انتخاب روش مناسب شما را تحت تاثیر قرار میدهند. در ادامه به برخی مزایای تبلیغات محیطی اشاره میکنیم:
- اگر بنا به هر دلیلی روی تبلیغات منطقهای یا شهری تاکید دارید، تبلیغات محیطی انعطاف کافی در این زمینه را دارند.
- دسته بندی بازار هدف برای افزایش راندمان تبلیغ، در تبلیغات محیطی امکان پذیر است.
- با تبلیغات محیطی اصولی، فرآیند برندسازی را سادهتر و بدون دردسر طی خواهید کرد.
- برای توان مالی مختلف، پیشنهادهای متنوعی در تبلیغات محیطی به چشم میخورد.
- قابلیت تکرار تبلیغ بدون کلافه کردن مخاطب و القای احساس ناخوشایند به آنها، در روشهای تبلیغات محیطی و بنری وجود دارد.
- روشهای متعددی از تبلیغات محیطی وجود دارد که تعدادی از آنها معرفی شد؛ با توجه به بودجه و مشاوره شرکتهای تبلیغاتی، میتوانید از یک روش یا ترکیب چندین روش را برای تبلیغات استفاده کنید.
پرسش های متداول در زمینه تبلیغات رادیویی
اگر سوال دیگری دارید حتما با ما تماس بگیرید
مجری انحصاری تبلیغات رادیو و تلویزیونی در استان البرز و کرج و همچنین ارائه کننده بهترین نوع خدمات محیطی و آنلاین در این استان میباشد.
مجری انحصاری تبلیغات رادیو و تلویزیونی در استان البرز و کرج و همچنین ارائه کننده بهترین نوع خدمات محیطی و آنلاین در این استان میباشد.
مجری انحصاری تبلیغات رادیو و تلویزیونی در استان البرز و کرج و همچنین ارائه کننده بهترین نوع خدمات محیطی و آنلاین در این استان میباشد.
مجری انحصاری تبلیغات رادیو و تلویزیونی در استان البرز و کرج و همچنین ارائه کننده بهترین نوع خدمات محیطی و آنلاین در این استان میباشد.
مجری انحصاری تبلیغات رادیو و تلویزیونی در استان البرز و کرج و همچنین ارائه کننده بهترین نوع خدمات محیطی و آنلاین در این استان میباشد.
مجری انحصاری تبلیغات رادیو و تلویزیونی در استان البرز و کرج و همچنین ارائه کننده بهترین نوع خدمات محیطی و آنلاین در این استان میباشد.